piątek, 30 grudnia 2011

Zimowa metamorfoza LOFT FASHION

         Ktoś poprosił o relację z zimowej metamorfozy w której wzięłam udział więc postaram się pokazać Wam co się tam dokładnie działo ;-)
         Ogłoszenie o konkursie, podczas którego kilka osób miało możliwość całkowitej przemiany pod okiem fryzjerek, stylistek i wizażystek, znalazłam na stronie LOFT FASHION na facebook'u. Postanowiłam wysłać swoje zdjęcie i jak się okazało, opłaciło się, ponieważ moje zgłoszenie zostało pozytywnie rozpatrzone i dzięki temu 10 grudnia w godzinach przedpołudniowych już byłam we Wrocławiu i czekałam wraz z innymi dziewczynami w salonie ;-)




          Na samym początku każdą z nas sfotografowano, aby można było już po metamorfozie porównać jak duże zmiany nastąpiły i wywnioskować czy na naszą korzyść, czy nie ;-) Zdjęciami zajmowała się Małgorzata Kowaluk. Następnie zajęto się naszymi fryzurami, zaczęły się koloryzacje, cięcia, a wszystko za sprawą fryzjerek z LOFT FASHION. Przeprowadzona została też próba kolorystyczna, mogłyśmy również skorzystać z rad wizażystek, dowiedzieć się jakich kosmetyków używać aby wyglądać jak najlepiej, a czego zdecydowanie unikać. Myślę że na pewno ogarnęłam kilka makijażowych sztuczek z których zaczęłam już z powodzeniem korzystać.
       Co do mojej metamorfozy, moje włosy zostały znacznie skrócone oraz rozjaśnione. Wiele osób pytało czy nie bałam się aż tak dużej zmiany, ale ja jestem zdecydowanie za takimi akcjami, nie lubię mieć wiecznie tej samej fryzury na głowie i myślę że gdybym znów miała możliwość pozmieniania czegoś, to bez wahania bym się zgodziła ;-)




     Powyżej macie też zdjęcia z kolejnych etapów metamorfozy, każdej z nas został zaproponowany makijaż który idealnie komponował się z naszymi nowymi fryzurami, zajęto się też stylizacją. Później oczywiście wszystko zostało uwiecznione na zdjęciach, poniżej macie zdjęcia moje i innych dziewczyn, możecie zobaczyć jak wyglądałyśmy przed, a jak po metamorfozie ;-)






        Zimowa metamorfoza w LOFT FASHION to dla mnie na pewno niesamowite doświadczenie, z efektów przemiany jestem zadowolona i zdecydowanie lepiej czuję się w krótkich włosach. Nie sprawiają mi one żadnych problemów, mycie i suszenie zajmuje mi 10 minut, układać ich wcale nie muszę, chyba że akurat wybieram się na imprezę, czy mam jakieś ważne wyjście ;)
       Zapraszam na stronę salonu LOFT FASHION http://www.facebook.com/loftfashion.wroclaw
a wszystkie wrocławianki a też i osoby które często bywają w tym mieście, gorąco zachęcam do wejścia tam, bo naprawdę warto ;-)

Już niedługo pojawi się notka z relacją z pokazu mody sylwestrowej w LOST FASHION, będą zdjęcia i filmiki, więc obserwujcie ;>




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz