czwartek, 29 grudnia 2011

Cześć, postanowiłam dzisiaj odświeżyć trochę mojego bloga, który powstał już dość dawno, a jakoś nigdy nie miałam czasu żeby dodać tutaj coś nowego. Z racji tego że sporo się dzieje i kilka osób prosiło mnie o wyrażenie swojego zdania na ten czy inny temat, postaram się uwzględnić to w moich notkach. ;-)
             
               Z racji tego, że teraz mam sporo wolnego czasu, wczoraj wieczorem postanowiłam się wybrać na małe zakupy do Sieradza. Obecnie znajdują się tam trzy galerie, w dwóch już byłam, postanowiłam więc zwrócić uwagę na galerię DEKADA, która została otwarta dość niedawno. Jeśli mam być szczera, nie zrobiła na mnie zbyt dobrego wrażenia, sklepów jest zaledwie kilka, ale muszę przyznać że te na których zależało mi najbardziej - są. Możemy zrobić zakupy w H&M, C&A, MOHITO. Jednak największy lokal zajmuje oczywiście Tesco. Myślę że jeśli wybieramy się na zakupy, to warto mimo wszystko wybrać Łódź, czy Wrocław. Jeśli chciałabym ubrać się właśnie w Sieradzu, musiałabym kursować między jedną galerią a drugą, a też musimy zwrócić uwagę na to, że wielu sklepów po prostu tutaj nie zobaczymy.







     
Wczoraj postanowiłam zajrzeć do MOHITO, ściągnęły mnie tam po pierwsze duże przeceny, po drugie przepiękne kolory jakie możemy znaleźć w kolekcji JESIEŃ/ZIMA 2011. Przeważał kobalt, przepiękne zielenie które szczególnie przypadły mi do gustu oraz delikatne pastelowe kolorki, myślę że każda znalazłaby coś dla siebie ;-) Zdecydowanie zaczynam coraz bardziej lubić ten sklep ze względu na bardzo kobiece produkty, nie mogłam się zdecydować co mam w końcu zabrać ze sobą, jednak jak się okazało ułatwiły mi to dostępne rozmiary, w większości 36 się po prostu topiłam. W końcu wzięłam tylko 3 rzeczy, na więcej przymierzania zwyczajnie nie starczyło mi czasu, byłam jedną z ostatnich klientek, dlatego dalej czuję niedosyt ;D



      Jeśli chodzi o najnowszą kolekcję, MOHITO stawia na przepiękne, intensywne róże, dlatego wybrałam top w takim właśnie kolorze, w takim stylu jak ten ze zdjęcia powyżej. Myślę że w najbliższym czasie skuszę się jeszcze na torebkę ;-)

    Niedługo sylwester, zapewne trwają już gorączkowe spekulacje w co by się tu ubrać i jak umalować, może pochwalicie się jak spędzacie go w tym roku, hmm? ;-) Buziaki!






4 komentarze:

  1. może dodasz notkę z metamorfozy?

    OdpowiedzUsuń
  2. no postaram się w najbliższym czasie ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. ile zapłaciłaś za te rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka - 100zł
    top - 89,90zł
    torebka była przeceniona na 59,90zł

    OdpowiedzUsuń